Subject: Teavitus
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 10:55:27 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastasime teile 23.05.2025 Kaitseministeeriumi dokumendi nr 12-1/25/213
"Teade kaitsetööstuspargi riigi eriplaneeringu asukoha eelvaliku otsuse
eelnõu ja keskkonnamõju strateegilise hindamise esimese etapi aruande
avaliku väljapaneku kohta“.

Dokument saadeti teile viisil, kus adressaatide e-posti aadressid olid
kõigile kirja saajatele nähtavad.

Palun kustutage see e-kiri ning me saadame kõnealuse dokumendi korrektselt
uuesti.

Tegemist oli inimliku eksimusega. Mõistame, et selline eksimus võib
rikkuda teie privaatsust ning ei vasta andmekaitse põhimõtetele. Väga
vabandame teie ees!

Lugupidamisega

Kaitseministeerium
+372 717 0022 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Sakala 1 | 15094 Tallinn | Eesti

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.